schematy skrzyni

Katalog wyszukanych haseł

Subiektywnie o finansach

Temat: dym ze skrzyni
Ładnie Ładnie powiedz z kąd masz schemat skrzyni ? W moim winim puszcza symering pomiędzy skrzynią a konwenterem (kurde) czeka mnie miły dzionek w kanale!!! Na szczęście jak silnik chwilę pochodzi to się uszczelnia i da się jeździć hehe
Źródło: windstar.fora.pl/a/a,874.html



Temat: M60 3.0 V8 do Land Rovera
Tu sa schematy skrzyni manualnej i automata dla M60 : http://www.realoem.com/bm...381&hg=24&fg=15 http://www.realoem.com/bm...381&hg=23&fg=15 Moze jakos sie to przyda w swapie
Źródło: forum.maxbimmer.pl/viewtopic.php?t=6337


Temat: pytaie
sewis WWW.MOTOCYKLEWSK.COM i w schematach masz schemat skrzyni .
Źródło: wskonline.fora.pl/a/a,2811.html


Temat: [s40 2.0 16V 96' skrzynia JC5226] potrzebne schematy skrzyni
Witam potrzebuje schematy skrzyni JC5226. Chodzi mi o napęd linki prędkościomierza i łączenie linki prędkościomierza ze skrzynia biegów. Pozdrawiam i dzięki z góry
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=10149


Temat: Poptrzebyn schemat skrzyni biegów od kia carnival!!!
Jak w temacie potrzebuje schematu skrzyni biegów do carnivala 2,9 tdi poniewaz ktos ja rozłozył a teraz właściciel chciałby abym mu ja złożył!! Skrzynia zwykła nie automat.
Źródło: ceed.fora.pl/a/a,97.html


Temat:
Moi drodzy, trzeciego września odbędzie się mój egzamin na kat. C na samochodzie Man 12.240 TGL. Problem w tym ze nigdy nim nie jezdziłem, jedynie Starmanem 12.155 ... I teraz prośba do was. Czy może ktoś udostępnić schemat skrzyni biegów (wg tego co znalazłem jest to górna i dolna skrzynia 8 biegowa) oraz opis wszystkich płynów wyrównanwczych + opis świateł ? Byłbym wdzięczny z góry dzieki. PS. Znalazłem coś takiego: http://wordjg.pl/pub/MAN.pdf Ale wlaśnie nie jestem pewien czy to w tamtym MANie będzie tak samo, a wole mieć pewnośc... var _r = document.referrer ? encodeURIComponent(document.referrer) : ''; var...
Źródło: ziomkitrucks.fora.pl/a/a,2711.html


Temat: Skrzynia syncro
...i do tego dyfer na tył jakoś wlepić z audi. Jeśli to faktycznie tak zadziała to na pewno będzie to prostsze od obrócenia silnika o 90 st - co wydaje mi się,że będzie ciężkie patrząc na konieczność jego ustawienia odpowiednio wycentrowanego,żeby się rozkład masy zbytnio nie zmienił. Prosił bym więc Panowie o jakieś fotki jeszcze torsena od ,,przodu i tyłu", żeby można było zobaczyć jak zamontować go na wale ;p Może ma ktoś schemat skrzyni z audi z zintegrowanym torosenem?
Źródło: vw-youngtimer.pl/forum/viewtopic.php?t=12099


Temat: schemat skrzyni
czy ma ktos moze schemat skrzyni biegow "steptronic" do 528i. uciekł mi gdzies "R".
Źródło: bkd-fani.pl/forum/viewtopic.php?t=162


Temat: ASB 5R55W jak sprawdzić poziom oleju po wymianie..
Tak do końca to nie jest, dokładny schemat skrzyni ( kontrolana śruba z boku ) dojście totalnie beznadziejne .... http://www.ratiotek.com/5r55w-complete.pdf Poz
Źródło: explorerfanklub.org.pl/forum/viewtopic.php?t=4440


Temat: Przednie lampy europejskie w winim 2000 rok
...istnieję na forum forda. Jeżeli jest ktos zainteresowany jak przerobić we własnym zakresie przednie reflektory w winim z 2000 z amerykańskich na europejskie (symetryczne na asymetryczne) dajcie znac to opisze jak to zrobic we własnym zakresie. ja przerobiłem juz dwa zestawy. koszty niewielkie w porównaniu do zakupu nawet używanych a przegląd przechodzi bez bulu i mozna spokojnie jeździć światło ma załamanie. pozdrawiam aha mam jeszcze schemat skrzyni AXOD (E) to może kogoś poratuje. Pozdrawiam.
Źródło: windstar.fora.pl/a/a,465.html


Temat: schemat skrzyni CAT 428B
Jak w temacie poszukuję schematu skrzyni biegów i sprzęgła do CAT 428B z 1995 roku. Proszę o pomoc, ewentualnie o wskazówki.
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=4963


Temat: Schemat skrzyni Case 221B
Potrzebuje na wczoraj :) Schemat skrzyni, zmienika do Case 221B. Na stronie Case nie moge znaleść tej skrzyni.
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=8763


Temat: jak sie nazywa tryb ten od zębatki ?????
nie rozumię twego pytania, a zresztą tu masz schemat skrzyni http://www.wsk125.yoyo.pl/skrzynia.jpg
Źródło: wskonline.fora.pl/a/a,1545.html


Temat: [s40 2.0 16V 96'] schematy skrzyni potrzebne
Witam ma ktoś może schemat skrzyni chodzi mi konkretnie o to żeby na schemacie była linka prędkościomierza i jej mocowanie do skrzyni. Wielkie dzięki z góry
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=9856


Temat: charakterystyka skrzyni biegów w motocyklach poszukuje...
Schemat skrzyni biegów? Schemat techniczny - nie charakterystka silnika? :> nom schemat techniczny przełożen skrzynki w kawasaki najlepiej
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=171712


Temat: Remont silnika.
...dekiel?? bo ten dekiel z wentylatorem jest identyczny jak zwykły tylko ma właśnie dołożony wentylator z wyglądu jest inny ale w miejscu łączenia z karterem miejsca na śruby są te same wiec dało by się przełożyć ten wentylator od tej planety cargo do tego Jupitera ale jeśli dekle były by takie same ale tego nie wiem czy są. Wiec pomóżcie mi ustalić jaki to silnik bo potrzeba nam to do tego żeby go od remontować i tu mam pytanie jeszcze do tego bo potrzebuje schemat skrzyni biegów bo za bardzo nie wiem jak ją złożyć do kupy żeby działała.Jeśli macie jakieś źródła z kąt brać części tez bym był wdzięczny za informacje i ewentualne porady lub wskazówki na jakieś rzeczy na które warto by uważać przy składaniu silnika.Jeśli źle trafiłem z działem to przepraszam jestem tu nowy.
Źródło: izhmoto.pl/viewtopic.php?t=2104


Temat: Władimirec T 25 Z 77 ;-) Generalka
wladimirect25.ok1.pl Strona Główna -> Album -> Schematy tam jest schemat skrzyni, niestety łożysk nie widać
Źródło: wladimirect25.ok1.pl/viewtopic.php?t=47


Temat: JCB 3CX z 86r-chęć poznania osób które posiadają tą wersje
Jeżeli chodzi o wieniec to da się obrócić na drugą strone,a jeśli chodzi o silnik to stary perkins części dostępne,większość tłoki,panewki itp pasują od MF-a. reszta maszyny to normalka,naprawialem kilka sztuk w tym swoją. Jeżeli potrzebujesz schematów skrzyni,mostów to pisz,
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=8392


Temat: Telehandler
Przedstawiam mojego Telehandlera Work in progress. Oczywiście sterowanie krabowe (tylko skrzynie biegów trzeba zrobić), pochylane widły (możliwe, że będzie łyżka) , podnoszone ramie, 2-sekwencyjny boom i mnóstwo detali. Podwozie już mam kawalek ranienia też ( dodam tylko że boom będzie wysuwany za pomocą linek gdyż mam tylko 2 racki ). No i prosze speców od Technic o podesłanie schematu skrzyni biegów tak żeby wał skrętny: 1-kręcił sie w tą samą strone, 2-kręcił sie w lewo i w prawo (wał oczywiście ma dwie półosie) I trochę zdjeć: Dodam też że fotel pochodzi z KRAB'a V1 ale troszke zmieniony (chodzi o oparcie) Hyh to tyle... Sorry za jakość zdjęc ale aparat mi szwankuje...
Źródło: kmfl.fora.pl/a/a,1823.html


Temat: SCHEMAT SKRZYNI BIEGÓW 2,2 DTI
WITAM JESTEM NOWY POTRZEBOWAŁ BYM SCHEMAT SKRZYNI BIEGÓW POZDRAWIAM MARIUSZ WAWA
Źródło: astraklub.pl/viewtopic.php?t=5245


Temat: wymiana skrzyni
ma ktos może schematy skrzyni?
Źródło: golf3.pl/viewtopic.php?t=2811


Temat: schemat skrzyni biegów
Witam,czy posiada ktoś schemat skrzyni biegów do IVECO DAILY 35C11,2001 rok?
Źródło: iveco.fora.pl/a/a,458.html


Temat: Skrzynia WSK125
http://www.wsk125.yoyo.pl/skrzynia.jpg Tu masz schemat skrzyni od 125
Źródło: wskonline.fora.pl/a/a,194.html


Temat: Rozbieranie silnika
Skrzynia też nie jest aż tak skomplikowana - 3 biegi , dwa wałki w sumie 6 zębatek. Ja gdy pierwszy raz rozebrałem skrzynię to po prostu rozsunąłem połówki silnika tak że wszystko się wysypało. Potem wystarczy trochę ruszyć głową i poskłada się bez problemu. Dodatkowo ty na forum masz pare schematów skrzyni.
Źródło: jawa50.fora.pl/a/a,1000.html


Temat: [350zł] Wzmocnienie basu - Corsa B
...dobry bas, to musi być duża, ale ja nie chce mieć takiej skrzyni w bagażniku, przez którą jadąc samochodem będą mnie słyszeć pareset metrów wcześniej. Ja chce mieć fajny bas, ale tylko w środku samochodu. Ze względu na to, że jakoś gotowych małych skrzyń nie znalazłem na Allegro, planuje złożyć ją sam. Myślałem o jakimś głośniku wielkości 165mm, maksymalnie 200mm tylko jaka duża musi być do tego skrzynia. Może macie jakieś gotowe schematy skrzyni?? Zaznaczę również, że nie planuje zakupu dodatkowego wzmacniacza. Dodam, że mam ograniczony budżet na to: ok. 300-350zł Co mi radzicie zrobić w moim samochodzie by poprawić bas??? Z góry wielkie dzięki za poradę... Pozdrawiam
Źródło: forum.powe.pl/viewtopic.php?t=4712


Temat: [All - Automat] NAUKA!! AUTOMAT- ZMIANA BIEGOW;]
KOLEJNY MOJ POST -chcialbym zeby mi ktos wytlumaczyl jak jezdzi sie automatem ,co wolno a czego nie ,<lubie sobie ... -na co powiniemem uwazac?? a moze ktos ma schemat skrzyni automat do mojego auta 99r<podobno pisze na niej MADE IN JAPAN > CHCIALBYM wiedziec gdze jest filtr jak go sie czyszci , jaki olej , ile koszty oleju i ile powinno go byc i wszstkie inne rzeczy ktore robi sie w ASO?? moje ASO bedzie w domu , tylko potrzebuje troszeczke informacji na temat automatu ?? Edit by Diverek zmiana tytułu
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=1816


Temat: [EXII problem z ASB] Problem ze wstecznym
witam mam problem ze wstecznym biegiem w ford explore 2 rok 1995 , raz jest raz go niema , nie slizga raz właczy raz nie włączy , czasami jak go przegazuje to wskoczy a czasami po chwili sam wskoczy . czy ktos ma dostep do schematu skrzyni biiegow , i niewie ktos czasem czy to jest wina komputera ??
Źródło: explorerfanklub.org.pl/forum/viewtopic.php?t=3821


Temat: MINI 4X4
sorki dla uściślenia bo nie dopisałem chcę do gotowego rozwiązania układu w miniaku dorobić układ 4x4 nie mam schematu skrzyni ,musze się na czymś oprzeć najłatwiejby było wszystko wyrzucić i władować coś z innego do pojazdu ,nawet innej marki.... chciałbym wizualnie miniaka zobaczyć (bo niemam)czy tam faktycznie da się coś takiego zrobić potrzebowałbym skądś zdjąć moment w skrzyni ,z jakiego miejsca dokładnie ,bo to ważne...
Źródło: forum.mini.org.pl/viewtopic.php?t=342


Temat: [Megane I phII] Problem z redukcja biegów
...dany bieg powodujemy przesunięcie tulei synchronizatora, która zazębia koło z wałkiem. Przed zazębieniem dochodzi do kontaktu ciernych elementów synchronizatora ze specjalnie uformowaną stożkową częścią koła. Tarcie powoduje zrównanie obrotów przed zazębieniem koła z wałkiem poprzez tuleję synchronizatora i brak zgrzytów. Tak działa każdy synchronizowany bieg. Dużo łatwiej zrozumieć ten krótki opis analizując jakiś schemat skrzyni z instrukcji naprawy. A teraz przeanalizujmy „odkrycia” wspomnianego wcześniej Pana tylko z jednej z wypowiedzi. Inne patenty równie odkrywcze. sprzęgło. Wciśnięte do "dechy" zatrzymuje obroty wałów w skrzyni biegów Wciśnięte sprzęgło rozłącza (nie rozłancza) wał silnika od wałka sprzęgłowego. Ten kręci się nadal i hamują go tylko opory łożysk i tarcia kół zębatych...
Źródło: megane.com.pl/viewtopic.php?t=4024


Temat: SHL M11W 1967r.
Potrzebuje skanów, schematów skrzyni biegów silnika w2a lub w2. Nie moge na forum znaleść, znalazłem tylko do s32 i jak najwięcej dokładnych informacji na temat dystansowania skrzyni biegów, mile widziane jakieś fotki jeśli ktoś ma. Wogóle to może by ktoś kto jest dobrym mechanikiem wrzucił jakiś filmik jak się rozkłada i składa silnik shl (najlepiej Wiatra) i dystansuje skrzynie.
Źródło: shlka.fora.pl/a/a,2835.html


Temat: Skrzynia biegów
mam wielki problem ze skrzynią biegów ,nie wiem czy dobrze ją złożyłem jak wymieniałem wał, są tylko 3 biegi nie wiem jakie a luzu niema zadngo może ktoś ma jakis schemat skrzyni????
Źródło: jawa50.fora.pl/a/a,558.html


Temat: nie moge włączyć jedynki
No to bedziesz musial to sprawdzic ... poszukaj sobie schemat skrzyni biegow , zebys na 100% dobrze zlozyl ;p PS. zachecam do brania udzialu w konkursie link w moim podpisie
Źródło: jawa50.fora.pl/a/a,1388.html


Temat: simson 4biegowy
witam potrzebuje schematu skrzyni biegów do simsona 4biegowego i wykaz łożysk jakie idą do tego silnika. chodzi mi o luz łożyska i z jakim koszyczkiem. jakby ktoś miał przekrój całego silnika to też bardzo proszę. pozdr
Źródło: forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=17277


Temat: Sub Hertz 200mm
Musisz odpowiedzieć sobie na pytanie, czy chcesz buczenie i dudnienie w samochodzie czy krótki szybki i głęboki bas. W pierwszym przypadku skrzynia bass-refleks ( br) w drugim skrzynia zamknięta. W instrukcji głośnika powinnien być schemat skrzyni. Ponieważ żeby wyliczyć dokładnie litraż to trzeba znac dużo wiecej danych technicznych. Ja Ci proponuje skrzynke zamkniętą, 20-22 l.
Źródło: honda-crx.info/forum/viewtopic.php?t=20781


Temat: Biegi
Myślę ze bez rozpołowienia skrzyni sie nie obędzie. A nie bez rozpolawiania silnika ? ... PS. co do teamtu to na 90 % poszlo ci cos w srodku ze skrzynia albo cos sie po prostu przestawilo ... mysle , ze nie zajmie ci duzo naprawa poszukaj tylko sobie schematu skrzyni biegow
Źródło: jawa50.fora.pl/a/a,1429.html


Temat: Volvo 760/740/940 skrzynia automatyczna ZF HP 22 (4 HP 22)
bzw11, No właśnie widać jakie są pancerne.... Ja do swojej nie miałem uwag dopóki się nie popsuła, chociaż do mistrzów tempa zmiany biegów była bardzo daleko.... Znajomy naprawiał w BMW również Zfkę, wydał 6tys. pln i nadal to nie działało więc zrobił konwersję.... Żeby ocenić ile to będzie kosztowało potrzebny mi jest schemat skrzyni... Nie wiem ile jest tarczek i innych dupereli których trzeba by wymienić...
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=29465


Temat: skrzynia biegółw
potrzebuje schemat skrzyni biegow,jak wyglada w srodku.coś nam się w niej zablokowało i nie mozemy wrzucic biegow.srodka skrzyni schemat.do audii 100,5biegowa,rocznik `86,silnik 1.8
Źródło: audimania.eu/forum/viewtopic.php?t=2952


Temat: potrzebuje skan schematu skrzyni biegow CA1A 1,3 93r
potrzebuje skan schematu skrzyni biegow CA1A 1,3 93r s_bojdol@poczta.onet.pl gg 6947238[/i
Źródło: coltmania.fora.pl/a/a,79.html


Temat: HELP&_HILFE!!!MZ TROPHY!!!!
Proszę was o pomoc... mam MZ Trophy w kawałkach (nie ja ją rozkładałem) i nie mogę zsynchronizować skrzynki biegów... Kod:
POTRZEBNY MI JEST DO TEGO SCHEMAT SKRZYNI BIEGÓW MZ ES 250/2 TROPHY Z 67r
A wogóle ta skrzynia biegów jest w worku... raz próbowałem... BYŁA 1....., 2......., i tyle.. MOJ GG 3592068
Źródło: wskonline.fora.pl/a/a,60.html


Temat: Dziwny hałas ze skrzyni na V biegu
Witam,mam problem ze skrzynią biegów.Ostatnio w trasie ze skrzyni zaczął wydobywać się dziwny dzwięk na V biegu. Po przejechaniu 700 km dzwiek ten sie bardzo nasilił.Na innych biegach i jak autem jade na luzie tego nie ma.Co to może być? Ewentualnie posiada ktoś schemat skrzyni biegów?
Źródło: iveco.fora.pl/a/a,454.html


Temat: Przednie lampy europejskie w winim 2000 rok
ok. najdalej w poniedziałek będzie opis przeróbki i schemat skrzyni.
Źródło: windstar.fora.pl/a/a,465.html


Temat: naprawa skrzyni marwit
...musiałem odkuć spalony olej i okładziny żeby się dokopać do tarcz.tarcze i ich przekładki stopione w jedną całość(trudno było policzyć ile ich było).kanały olejowe pozapychane i nie było smarowania na innych biegach co spowodowało uszkodzenie panewek dystansowych(ślizgów)między koszami oraz obudowy jednego kosza. teraz zamawianie części .zadzwoniłem do midpartsu aby złożyć zamówienie.pan wspaniałomyślnie przesłał schemat skrzyni aby nie było niedomówień,jednak na tyle nieczytelny że nie dało się odczytać numeru części.z pomocą radka(nie miałem chwilowo internetu) części zostały zaznaczone i zamówienie wysłane.następne kilka dni to walka aby zamówienie zostało zrealizowane.nikt nie odbierał telefonów(stacjonarny i komórka) i nie odpisywał na maile.w końcu się udało.pan w midpartsie odebrał tel.i przyjął...
Źródło: explorerfanklub.org.pl/forum/viewtopic.php?t=750


Temat: [MK3] Uszkodzony czujnik prędkościomierza
Ułamał się mi w połowie bolec wchdzocy z czujnika pędkosiciomierza do skrzyni biegów i część jego została w skrzyni przez co nie moge włożyć nowego czujnika bo nie chce wyjść do końca czy da się ten kawałek bolca wyjąć bez ściągania skrzyni biegów i jej rozkrecania. a jeśli nie to czy któś ma dobry schemat skrzyni birgów w jaki sosób można wyciągnąć ten bolec.
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=42916


Temat: Zmienia biegi miedzy 3,5 a 4 tys obrotów
przez weekend pomeczyłem go troszke na wyzszych obrotach i cosik sie odblokowało bo juz kreci na wyzsze obroty tak jak powinien chodzic. prawdopodobnie zaworki od skrzyni sa troche zapchane. Kolega mechnik powiedzial ze przeczysci mi to tylko potrzebuje schemat skrzyni, jezeli ktos ma to poprosze na suchy-tom@o2.pl Dzieki
Źródło: jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=17571


Temat: [EXII 95r.] Naprawa ASB! Jak to się robi?
W załączniku wykaz części i schemat skrzyni ,po angielsku :
Źródło: explorerfanklub.org.pl/forum/viewtopic.php?t=6011


Temat: SKrzynia ...
Witam Dzis pękła mi skrzynia biegów w żółtym, a dokąłdniej blok. To se myśle, nie dzieje nic, złozymy nową Złozyłem i teraz mam problem. Gdy ruszam wodzikami, to na biegu wstecznym i 3 skrzynia sie blokuje, tzn, gdy kręce wałkiem co wchodzi do silnika to sie kawałek przekręca i sie blokuje. Która zębatka jest źle ?? Macie moze jakieś schematy skrzyni ??
Źródło: fiat126pteamcom.fora.pl/a/a,527.html


Temat: Luz pomiedzy 3 a 4
Szukałem na internecie schematu skrzyni biegów aby sprawdzić czy między rozpiętym biegiem 4 a jeszcze nie zapiętym 5 istnieje troszkę miejsca gdzie zębatki biegu 4 i 5 nie są w pracy. Wtedy występowało by takie "zjawisko" podobne do luzu. Jeżeli nie ma tam "naturalnego miejsca" gdzie mogą znaleźć się zębatki nie będące w pracy oznaczało by to tylko iż takie miejsce powstało przez wytarcie jakichś elementów i luz. Wiem że to przy...
Źródło: yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=5385


Temat: Schemat skrzyni biegów (R620)
Witam. Gdzie mogę znaleść schemat skrzyni biegów do Rovera 620 SDI (96y.) ? Może jakiś link bym prosił. BARDZO PROSZĘ O POMOC.
Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=13421


Temat: potrzebne mi schematy skrzyni biegów ogar 200/jawa 50 pilne!
siema! rozpolowilem silnik w moim ogarku i nie bardzo wiem jak poskładac skrzynie biegów moze mi ktos podeslac kilka schematów skrzyni biegów z gory dziekuje
Źródło: jawa50.fora.pl/a/a,5941.html


Temat: W124 200D - Biegi dziwna sprawa :-/
chodzi o to że ta łapa która wychodzi od skrzyni biegów czy to się jakoś reguluje czy nie i czy ma ktoś ew książkę albo jakiś schemat skrzyni
Źródło: w201w124.bytom.eu.org/forum/viewtopic.php?t=13822


Temat: Wadliwe działanie skrzyni biegów / problemy ze składaniem
...dziwnie wchodzą, i skrzynia ma tendencje do blokowania się, poza tym na luzie jak pociągnę za wałek (nie zawsze ale się zdarza) na którym osadzony jest koszyk sprzęgła to czuje opór i pykanie. A czasem jak wbije jakiś bieg to na wałkach nagle powstaje dziwaczny opór, tak duży, że aż ciężko przekręcić... nie wiem co mam robić rozbierałem i składałem wszystko trzy razy... Jeśli możecie to coś mi podpowiedzcie albo dajcie linki do jakiś schematów skrzyni i mechanizmu wodzika. Będę bardzo wdzięczny za pomoc
Źródło: jawa50.fora.pl/a/a,2033.html


Temat: Skrzynia
zagadnij do remar'a,wysyłal nam przekroje i schematy skrzyni,ale obecnie niemam do nich dostępu.
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=2198


Temat: biegi wchodzą - samochód nie jedzie [E3]
Czy ktoś z szanownych kolegów ma może jakiś schemat skrzyni biegów (rysunek) z ewentualnie jakimiś numerami części lub bez??? Ułatwiło by mi to poszukiwania uszkodzonych części.
Źródło: espacepl.org/forum/viewtopic.php?t=2806


Temat: [Leganza] schematy skrzyni i silnika
witam poszukuje schematów skrzyni biegów oraz silnika do leganzy silnik 2,0
Źródło: daewooforum.pl/viewtopic.php?t=7477


Temat: Opadaja obroty ponizej 500 POMOCY
A gdzie masz tam elektrozawory? Podciśnieniowo mówisz? To w płycie sterującej nie ma elektrozaworów, które przełączają dany bieg? Podciśnienia chyba byłyby zbyt słabe? Ma ktoś schemat skrzyni, bo szczerze mówiąc nigdy się nie zastanawiałem jak wyglada sterowanie mojej skrzyni.
Źródło: w201w124.bytom.eu.org/forum/viewtopic.php?t=9953


Temat: [XJ] Problem z manualna skrzynia biegow!!! POMOCY!!!
Witaj Moo Moo W teren sie jeszce nie wybieram bo "nie mam czym". Jeep potrzebuje wpierw jakis solidny lift, na ktory musze jeszcze troche poczekac!!! A co do czesci do skrzyni to w nastepny wekend wybieram sie na Jeep Show jakies 1.5 godziny od Baltimore i postaram sie tam wszystko znalezc!!! Ps Stefan dzieki za schemat skrzyni biegow!!!!!!!!!!!!!
Źródło: jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=29833


Temat: Przeczytaj jak i komu zadać pytanie!
Witam! Mam krótkie pytanie : posiadam silnik AHF, gdzie przy skrzyni szukać czujnika prędkości, proszę o dosc dokładny opis czy dobierać się do niego od spodu uprzednio ściągając płyte osłonową czy da sie dojść tam jakoś od góry, czy jest bardziej z przodu czy z tyłu pojazdu?? Za odpowiedzi z góry dziękuję. ps. a moze jakas rada gdzie moge znalesc jakis schemat skrzyni i sam sobie poszukam?
Źródło: forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=14006


Temat: Schemat skrzyni do Mz(Ts) 250
Witam.. Czy moze ktoś posiada schemat skrzyni do Mz (TS)250 4-biegowej???? Bardzo potrzebuje poniewaz mam mały problem ze złozeniem jej;/ To mój e-mail: sylwia1985morawica@o2.pl
Źródło: forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=10929


Temat: skrzynia biegółw
potrzebuję schemat skrzyni 5-biegowej.1.8 silnik,`86 rocznik.prosze o odpowiedzi na meila issa20@wp.pl.dzieki i wierze ze się ktos odezwie
Źródło: audimania.eu/forum/viewtopic.php?t=2952


Temat: [MOC] R A T
Proszę oto schemat skrzyni: A tutaj zdjęcie: Rat - skrzynia Nie mam jak zrobić zdjęcia żeby było lepiej widać przekładnie, ponieważ skrzynia jest dosyć dokładnie osłonięta. Dołożyłem też dwie animacje: [ZDEJMOWANIE OSŁON] [STEROWANIE] Jeszcze kilka liczb: Rat liczy ok. 1290 części (+/- 5) (jak widać - wszystkie wchodzą do jednej szufladki OKT :), w tym 156 ogniw gąsienicowych, 78 nakładek na...
Źródło: lugpol.pl/forum/viewtopic.php?t=3781


Temat: [WJ `99 4.0] schemat skrzyni biegów
Witam , potrzebny mi jest schemat skrzyni biegów do wj oczyswiście automat
Źródło: jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=44273


Temat: Skrznia biegow
...juz przed remontem skrzynia biegow (4b) nie dzialala mi prawidlowo, otoz jedynke mozna wbic bez najmniejszych porblemow i luz tez jest ale 2 juz sie nie da wbic probowalem regulowac wymienilem tuleje ta gruba od biegow, kulki z walka zdawczego i dalej jest ten problem czym to moze byc spowodowane. Najchetniej kupilbym cala skrzynie sprawna od kogos 4b. Czy jest mozliwosc ze to od podkladek dystansowych jest ten problem ? Jakby ktos mial to bym prosil dokladny schemat skrzyni 4b
Źródło: simsonrulez.fora.pl/a/a,13022.html


Temat: Schemat skrzyni biegów Vw
Poszukuje schematu skrzyni DOY tdi , ale chętnie zobaczę jakikolwiek schemat wewnętrzny
Źródło: forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6544


Temat: Wyskakująca dwójka
Witam mam problem ze skrzynią, wyskakuje dwójka. Rozebrałem silnik, wszystko było ok, więc pomyślałem że to aparat wymieniem go, oczywiście nie na nowy bo bym się nie wypłacił. Złożyłem wszystko spowrotem, znowu dwójka wyskakuje rozebrałem jeszcze raz, zajrzałem w schemat skrzyni biegów. Eureka tryb pośredni był odwrotnie wsadzony wiec go włożyłem odwrotnie. Wszytko złożyłem spowrotem, pierwsza przejażdżka, dwójka nie wyskoczyła. Jadę kawałek dalej, znowu wyskakuje. Nie mam już sił rozkładać trzeci raz wsk. W skrzyni nie ma żadnych dystansów. Będę musiał jeszcze raz rozebrać tyle że tym razem z waszą pomocą. Gdy za drugim razem szukałem przyczyny wyskakującej dwójki wyjąłem...
Źródło: wskonline.fora.pl/a/a,1485.html


Temat: [s40 2.0 16V 96'] co łączy skrzynię z linką prędkościomierza
A mam może ktoś ma inny schemat skrzyni bo wejście linki prędkościmierza do skrzyni biegów jest inne i jeszcze jedno gdzie można znależć numeru skrzyni??
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=9858


Temat: skrzynia
ma ktoś schemat skrzyni w zasadzie to całego silnika do wsk125
Źródło: wskonline.fora.pl/a/a,169.html


Temat: SHL M11W 1967r.
Poszperałem troche w necie i znalazłem katalogi tak wiec schematy skrzyni biegów już mam. Wał zregenerowany u golota( wygląda na fachową robotę) jest cały nowy koszyk sprzęgłowy więc mogę wkońcu składać silnik. dziś poczytam troche forum na temat na co składać silnik, hermetyk czy silikon bo nie mogę się zdecydować
Źródło: shlka.fora.pl/a/a,2835.html


Temat: [R827Si aut. 94r] Spalanie w cyklu miejskim ponad 20l/100km
...opisane w: Mk2 Electrical.pdf str.138 tylko że wg tego opisu powinna migać S4 i diody kompa pod fotelem pasażera. Jeśli problem został naprawiony, to po restarcie silnika S4 już nie będzie migało, ale diody kompa tak. W tamtej instrukcji od hondy legend jest napisane że trzeba wtedy zresetować kompa przez wyciągnięcie bezpiecznika w komorze silnika, tylko że w manualu rovera nie ma tej informacji, więc nie wiadomo który dokładnie bezpiecznik, wg schematu skrzyni , jest ich kilka. Spróbowałbym najpierw akumulator odłączyć na noc. ----------------------------------------------- fajne fotki instalki lpg! Czyli blos jest podłączony do fabrycznej rury dolotu, pewnie przez jakąś przejściówkę bo blos ma 70mm a rura na dole jest sporo większa. Też mam rurkę 8mm, i elektrozawór BRC ET98. Ostatnio wymieniałem filterek, nic się nie działo, tak profilaktycznie, i był...
Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=33022


Temat: Moja Ibiza i problem ze skrzynią
zacznij od oleju...szukalem jeszcze schematu skrzyni, ale skonczylo sie fiaskiem - sprobuj tutaj -> http://www.vagcat.com/ , zarejestruj sie jesli juz cie tam nie ma i sprawdz sobie wg. vinu - sprawdzisz czy jest lozysko, jakie i nr OE ...
Źródło: roadslayers.pl/viewtopic.php?t=563


Temat: [XJ] Problem z manualna skrzynia biegow!!! POMOCY!!!
u mnie 3 bieg wchodzi jak trzeba, tylko jedynka wyskakuje Czy posiadasz moze jakies schematy skrzyni??
Źródło: jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=29833


Temat: Schemat skrzyni 16x16
Wstawiam schemat skrzyni 16x16 w ciągnikach MF 3000
Źródło: ferguson.rolniczeforum.pl/viewtopic.php?t=355


Temat: Wszystko o Ogarze 205!
Mogę prosić o jakiś dokładny schemat skrzyni biegów silnik 023.A dokładnie mi chodzi oto gdzie ma się znajdować konkretny tryb i podkładki jak umieścić.Czy mógłby ktoś pomóc????
Źródło: jawa50.fora.pl/a/a,9349.html


Temat: Skrzynia WSK125
cze!! szukam i szukam i znalesc na necie nie mozge schematu skrzyni biegow do wsk 175.. czy moze ktos mi pomoc?? jak nie to moze ktos jakas fotke zapoda? skladam z kumplem silnik i nie mozemy dojs konca, bo chodza tylko 2 biegi... Bog Zplac z gory pozdro!!
Źródło: wskonline.fora.pl/a/a,194.html


Temat: ETZ 250 - znikające biegi
a faktycznie usczelkę założyłem pomiędzy ale uszczelka ściśnieta ty cząstkowe milimetra to by takie dziadostwo robiło? A ma może ktoś jakieś schematy skrzyni ale żeby były wyrażne.
Źródło: forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=12057


Temat: Remont skrzyni biegow
tulejka zamknięta z kołnierzem jest w korpusie silnika. Patrzałem na schemat skrzyni 353 i też jest podkładka dystansowa tylko z drugiej strony od strony sprzęgła. Wnioskuje z tego, że trzeba ustalić właściwy luz osiowy tego wałka aby koła skrzyni współpracowały ze sobą w jednej płaszczyźnie (lub po prostu żeby nie było luzu u mnie np wynosi ok 2 mm)tylko jak to dobrać ? i z czego ma być ta podkładka ? hartowana ? czekam na rozwiązania EDIT znalazłem wg. książki naprawa motocykli str 189 luz...
Źródło: jawa250.fora.pl/a/a,220.html


Temat: 210 skrzynia manualna 6 biegów
Posiadam Mercedesa 210 z silnikiem 2.7 cdi oraz manualną skrzynią biegów (szóstka) potrzebował bym schemat skrzyni ponieważ na rozgżanym silniku najprawdopodobniej chałasuje mi pierwsze łożysko i chciałbym sprawdzić czy do jego wymiany trzeba rozbierać skrzynię.
Źródło: mercedes.auto.pl/forum/viewtopic.php?t=381


Temat: Skrzynia biegów do Cinkola
Siema potrzebuje schematu skrzyni biegów do cinkola. Z góry dzięki za wszelkie info.
Źródło: forum.suple.us/viewtopic.php?t=26908


Temat: charakterystyka skrzyni biegów w motocyklach poszukuje...
chygba nie do konca oto mi chodzilo:D chodzi mi tez o rysunek wraz z przelożeniami biegow Schemat skrzyni biegów? Schemat techniczny - nie charakterystka silnika? :>
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=171712


Temat: co z tymi biegami
Nie wiem za bardzo co Ci w tym wypadku poradzi?, ale jedno jest pewne: Nie dowiesz sie dok?adnie co sie dzieje z tym 4 biegiem je?li nie rozpo?owisz silnika i nie zobaczysz co jest w ?rodku. Mo?e jaki? seger... Naprawd? nie wiem! Ja sie tak dobrze az nie znam na przyczynach usterek w skrzyni bieg?w. We? poprostu ?ci?gnij sobie katalog cz??ci, jest tam ca?y schemat skrzyni i zobacz, czy u Ciebie wszystko wygl?da tak samo. Albo poprostu poczekaj na odpowied? jakiego? specjalisty z wi?kszym do?wiadczeniem Albo uderz na PW do Lucasa. On jest nie?le obeznany. Zreszt? inni ch?opacy z forum te? maj? du?o wiedzy na ten temat i napewno kto? Ci pomo?e. Pozdro
Źródło: czcross.com/viewtopic.php?t=403